Evas - En liten del av mitt liv...

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Jag älskar att kunna gå ute i linne och shorts!

Av Eva - 24 april 2011 19:47

Har nyss varit ute och spelat pinntennis, kubb och krocket med Rebecka. Jo, man måste ju passa på att umgås lite med henne medans hon nu är hemma. Annars så har farmor och farfar varit här på middag idag och så har jag varit på högliden (som jag skrev i förra inlägget). Snart blir det väl till å gå ner och se på ''Mästarnas mästare'' tillsammans med övriga familjen, förutom Ester som är hos Elin Mattson.

   Imorron ska vi till farmor och farfar och äta där, så då får man väl träffa lite kusiner. Ha det bra alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 2 oktober 2012 08:29

Det här med att hålla igång bloggen gick ju jättebra! Eller inte... Men jag har har inte tid. Allt går så fort, det känns som att första da'n på gymnasiet var igår, men jag har redan gått 6 veckor, det är helt sjukt! Jag trivs jättebra i NA12 i alla ...

Av Eva - 23 augusti 2012 21:18

Idag har jag gått min andra dag på gymnasiet i klass NA12 (Naturvetenskapliga programmet) och det vae treorna som hade hand om oss idag. De började med att klä ut oss i labbrockar och skrev våra namn i pannan på oss. Sen blev vi indelade i grupper. D...

Av Eva - 20 augusti 2012 22:31

Idag har jag varit med som frivillig slav åt Rebecka när hon skulle flytta tillbaka ner till Stockholm igen. Det är inte så trevligt att stryka gardiner i ett soligt och jättevarmt rum kan jag tala om. Man blir så otroligt varm själv också! Då är det...

Av Eva - 12 augusti 2012 18:05

Efter min fyra månader långa bloggpaus är jag nu tillbaka och ska försöka återuppta mitt bloggande igen. Vi får väl se hur mycket det blir... Men nu ska jag fika, så ha det gött!   Kram! ...

Av Eva - 25 april 2012 21:24


Insåg att jag inte har skrivit på länge, så det är väl dax nu... =P  Jag har bara varit så glad och energifull i typ en vecka. Jag vet inte varför, men från och till så har jag knappt kunnat sitta still. På fredag ska vi skriva uppsats på engelska. N...

Skapa flashcards