Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg under november 2011

Av Eva - 25 november 2011 19:29

Det känns som att det har hänt väldigt mycket i skolan den här veckan. Mer de vanliga sakerna alltså. Jag har torkat bord i matsalen, vi har haft en hel förmiddag där vi spelat volleyboll, jag har haft HK-prov, ritat en haj på spanskan och allt möjligt. På det stora hela har det varit en rolig vecka, speciellt onsdagen för jag älskar att spela volleyboll. Vi var i Gnarpsviljan blandat från 9 a, b och c. Mitt lag kom trea av sex stycken lag. Nästa onsdag blir också rolig för då åker jag till Stockholm med alla som läser spanska i åttan och nian. Vi ska titta på inkaskatter. Det jobbiga är att vi åker kl 6 på morronen och kommer hem 11 på kvällen så jag kommer va extremt trött på torsdag.


Ikväll kommer Rebecka hem! =) Det ska bli kul att träffa henne, det är ju en månad sen senast. På lördag ska jag, Elin, Hanna, Maja, Emmy, Lisa och kanske Kim sova hos Elin. Och på söndag är det första advent! Det ser jag fram emot även om jag inte har nån julstämmning alls när det är så här varmt, förhoppnings vis får man lite julkänsla när man tänder första ljuset. Tråkigt att jag missar frukosten på söndag bara för den brukar vara mysig!


Nu ska jag se på idol och kanske poppa lite popcorn och mysa lite i soffan!


Kram

 

Min haj:

  



Linneas haj:

 



Snygga va?!   




Av Eva - 19 november 2011 22:36

Igår var jag hemma från skolan för att jag är sjuk! Och om jag är hemma från skolan betyder det att jag är sjuk på riktigt! Igår morse när jag vaknde så orkade jag knappt röra mig, huvudet kändes som att det skulle sprängas och halsen gjorde jätteont! Så igår var jag hemma och hade tråkigt, videochattade med Elin och Isabelle i typ en timme medans de hade SO och tog det lungt och försökte bli frisk så jag kunde åka till Högliden på kvällen. Men det orkade jag inte, jag var helt slut fast jag inte hade gjort nåt på hela dan, så jag var hemma och sov och såg på Doobidoo istället.

   Idag mår jag bättre, men jag har fortfarande jätteont i halsen och i huvudet när jag reser mig för fort (för att det inte ska göra ont tar det flera minuterna att resa sig från soffan om man ligger ner!).  Just nu sotter jag och EEster och tittar på Fantastic four sen så blir det till att sova =)


Gonatt!

Kram

Av Eva - 2 november 2011 22:09

Imorron åker vi till Youth! Det ska bli sågrymt kul och jag är sjukt taggad. Så klart är det för att hela den konferensen är jättekul, men också för att jag ska få träffa Victoria, en kompis som jag inte har träffat på 4 eller 5 år så det ska också bli jättekul!


Idag har jag varit på Himlabadet i Sundsvall med kusin Ella och David, min farbror. Ester var också med. Det var kul, det är så mysigt att få umgås med Ella! Och jag älskar ju att bada så jag har haft en grymt bra dag!



I måndags hade vi (jag, Kim, Maja, Hanna och Elin) "halloween"-tjejkväll hos Maja. Här är en bild på mig och Kim från den kvällen:

 

Ovido - Quiz & Flashcards