Evas - En liten del av mitt liv...

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Girls just wanna have fun!

Av Eva - 8 januari 2011 19:28

Idag har jag kommit fram till....

- att det är jobbigt att trussa i djupsnö

- att Hanna Bertilsson är lat, Maja Holmström med för den delen

- att det är jobbigt att ha is fastfrusen på glasögonen

- att det är kul att skratta

- men att det är tråkigt att Rebecka har åkt tillbaka till stockholm igen!


Idag har jag varit med Hanna och Maja, vi var först på smyrna och åkte pulka men det gick inte så bra för snön räckte oss upp till låren och man sjönk ner lite för mycket! Sen när vi skulle gå tillbaka så fick jag bra Hanna och Maja på madrassen och i pulkan först hem till mig, sen så drog jag Hanna hem till henne. Sen när vi var där satt vi och spelade monopol i typ en timme, vilket inte var så jättekul för jag tycker att monopol är jättetråkigt, har jag alltid tyckt men det var väl bättre än att bara sitta hemma och slöa iallafall! Sen gick jag hem vid halv 5 när de skulle äta, hade fått ätit där om jag hade velat men de skulle äta lasagne och jag gillar inte det så mkt och mamma hade lagat köttfärslimpa som är supergott så jag bestämde mig för att äta hemma istället!


Kram! <3

 
 
Ingen bild

Rebecka

9 januari 2011 14:47

Och idag har jag kommit fram till...
-att Eva är alldeles för dålig på att säga nej. Man drar inte nån i en pulka i 1 km
-att Eva trots allt är intresserad av min existens och närvaro.

Eva

11 januari 2011 19:12

Jag gör det!

Så klart att jag tycker det är kul när du är hemma, vem ska man annars åka pulka med? :P

 
Ingen bild

Rebecka

11 januari 2011 20:48

Jaha, då förstår jag. Jag är bara bra för pulkaåkning. Det är därför jag inte är så intressant på telefon ;)

Eva

16 januari 2011 18:20

Haha, ja exat! Inte! Men det var det första exemplet jag kom på. Och förresten pratar jag inte så mkt telefon med nån annan heller så det är inte bara du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 2 oktober 2012 08:29

Det här med att hålla igång bloggen gick ju jättebra! Eller inte... Men jag har har inte tid. Allt går så fort, det känns som att första da'n på gymnasiet var igår, men jag har redan gått 6 veckor, det är helt sjukt! Jag trivs jättebra i NA12 i alla ...

Av Eva - 23 augusti 2012 21:18

Idag har jag gått min andra dag på gymnasiet i klass NA12 (Naturvetenskapliga programmet) och det vae treorna som hade hand om oss idag. De började med att klä ut oss i labbrockar och skrev våra namn i pannan på oss. Sen blev vi indelade i grupper. D...

Av Eva - 20 augusti 2012 22:31

Idag har jag varit med som frivillig slav åt Rebecka när hon skulle flytta tillbaka ner till Stockholm igen. Det är inte så trevligt att stryka gardiner i ett soligt och jättevarmt rum kan jag tala om. Man blir så otroligt varm själv också! Då är det...

Av Eva - 12 augusti 2012 18:05

Efter min fyra månader långa bloggpaus är jag nu tillbaka och ska försöka återuppta mitt bloggande igen. Vi får väl se hur mycket det blir... Men nu ska jag fika, så ha det gött!   Kram! ...

Av Eva - 25 april 2012 21:24


Insåg att jag inte har skrivit på länge, så det är väl dax nu... =P  Jag har bara varit så glad och energifull i typ en vecka. Jag vet inte varför, men från och till så har jag knappt kunnat sitta still. På fredag ska vi skriva uppsats på engelska. N...

Ovido - Quiz & Flashcards