Evas - En liten del av mitt liv...

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Nu är jag trött på att vara sjuk!

Av Eva - 19 november 2011 22:36

Igår var jag hemma från skolan för att jag är sjuk! Och om jag är hemma från skolan betyder det att jag är sjuk på riktigt! Igår morse när jag vaknde så orkade jag knappt röra mig, huvudet kändes som att det skulle sprängas och halsen gjorde jätteont! Så igår var jag hemma och hade tråkigt, videochattade med Elin och Isabelle i typ en timme medans de hade SO och tog det lungt och försökte bli frisk så jag kunde åka till Högliden på kvällen. Men det orkade jag inte, jag var helt slut fast jag inte hade gjort nåt på hela dan, så jag var hemma och sov och såg på Doobidoo istället.

   Idag mår jag bättre, men jag har fortfarande jätteont i halsen och i huvudet när jag reser mig för fort (för att det inte ska göra ont tar det flera minuterna att resa sig från soffan om man ligger ner!).  Just nu sotter jag och EEster och tittar på Fantastic four sen så blir det till att sova =)


Gonatt!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 2 oktober 2012 08:29

Det här med att hålla igång bloggen gick ju jättebra! Eller inte... Men jag har har inte tid. Allt går så fort, det känns som att första da'n på gymnasiet var igår, men jag har redan gått 6 veckor, det är helt sjukt! Jag trivs jättebra i NA12 i alla ...

Av Eva - 23 augusti 2012 21:18

Idag har jag gått min andra dag på gymnasiet i klass NA12 (Naturvetenskapliga programmet) och det vae treorna som hade hand om oss idag. De började med att klä ut oss i labbrockar och skrev våra namn i pannan på oss. Sen blev vi indelade i grupper. D...

Av Eva - 20 augusti 2012 22:31

Idag har jag varit med som frivillig slav åt Rebecka när hon skulle flytta tillbaka ner till Stockholm igen. Det är inte så trevligt att stryka gardiner i ett soligt och jättevarmt rum kan jag tala om. Man blir så otroligt varm själv också! Då är det...

Av Eva - 12 augusti 2012 18:05

Efter min fyra månader långa bloggpaus är jag nu tillbaka och ska försöka återuppta mitt bloggande igen. Vi får väl se hur mycket det blir... Men nu ska jag fika, så ha det gött!   Kram! ...

Av Eva - 25 april 2012 21:24


Insåg att jag inte har skrivit på länge, så det är väl dax nu... =P  Jag har bara varit så glad och energifull i typ en vecka. Jag vet inte varför, men från och till så har jag knappt kunnat sitta still. På fredag ska vi skriva uppsats på engelska. N...

Ovido - Quiz & Flashcards