Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Eva - 20 december 2011 10:58

Sitter på skolan och ska egentligen ha NO nu, men Maria (läraren) pratar betyg så vi ser på film istället. Source code heter den. Den handlar typ om nån snubbe som får uppleva de sista åtta minuterna av en annan snubbes liv. Och så ska han lista ut vem som sprängde tåget han var ombord på.


När jag kommer hem ska jag baka chokladsnittar eller vad de heter. Goda är de iallafall! =P Jag gillar att baka kakor, oftast bakar jag bara mjukkakor, men det är nästan roligare att baka vanliga kakor.


Känner att det går lite segt att skriva, jag börjar bli för mycket inne i filmen nu. Tittar en stund, skriver lite, tittar en stund till o.s.v så det har tagit drygt en halvtimme att skriva det här ;-)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards