Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Eva - 25 februari 2011 17:50

Sjukt vad tiden går fort! Alldeles nyss var det måndag men nu är det redan helg. Och bara en vecka kvar i skolan så är det sportlov! Man hinner inte riktigt med känns det som. Har så mycket jag vill göra som jag inte hinner med, och tiden som jag har går åt att göra nåt helt onödigt som att sitta och titta på nåt halvtråkigt program på tv:n eller sitta här framför datorn och göra ingenting! Borde göra nåt vettigt men jag orkar inte. Känns bra iallafall att jag har varit ute och gått en timme. Det är väldigt skönt att vara ute och gå, det skingrar tankarna och man hinner tänka klart dem utan att nån avbryter när man är ute och går ensam!


Imorron kommer Rebecka hem igen. Känns inte som att det var så länge sen fast det är flera veckor sen. Ännu ett exempel på att tiden går fort.

   På söndag ska vi på 5-årskusinkalas hos Ida och Agnes. Där är ett till exempel. Det känns som att de var bebisar typ i fjol! Men kul ska det bli iallafall!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards