Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Eva - 4 januari 2012 13:32

Har inte riktigt haft tid att blogga på ett tag, det har varit ganska mycket. Jul, kompisar, nyår - allt möjligt. Så jag tänkte ta igen det nu =P Det blir mer bilder en vanligt för jag fick en kamera i julklapp som jag har använt för att dokumentera sista veckan av 2011 med =P



På julaftons förmiddag var vi hos Kim nu och hennes familj och fikade lite och så


   





På eftermiddagen/kvällen var vi hos kusinerna i sylta =)


   










På juldagen var vi hos farmor, även Karin, Erik, Tobias, Emilia och Emilias kille Martin var där. Och efter ett tag så kom också några av de små kusinerna dit ;-)


 








På annandagen var vi på konsert på högliden 


   








Och på tisdagen var Linnea hos mig =D







På kvällen på tisdagen kom Ella med familj hit, de hade varit i Umeå och när de kom hem hade de ingen ström så de fick sova hos oss en natt. På onsdagen när de hade åkt hem var jag några timmar hos Hanna =)




På torsdag morron var jag, Rebecka och mamma och åkte skridskor på vattlångssjön


 







På torsdag eftermiddag och fredag eftermiddag var jag hos farmor och vävde en matta


 






På lördag morron var det dags att åka skridskor igen, denna gång var det jag, mamma och Ester som åkte. Isen var helt perfekt, alldeles spegelblank och solen lyste och det var helt perfekt. Jag hade kunnat varit där hela da'n


   







På nyårsafton kom Familjen Ersson, Hannah, Clara, Eva-Britt och Per-Erik hem till oss. Sara Nilsson var också med. Det var ett bra avslut på ett bra år.¨


   


















Så nu är det 2012 och jag känner på mig att det kommer bli ett grymt år! Förhoppningsvis ännu bättre än 2011!


Kram

















Ovido - Quiz & Flashcards