Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Eva - 1 april 2012 19:58

I fredags efter skolan följde jag med Linnea J hem och sov där. På lördagsmogonen vaknade vi halv 7 och efter en liten stund lyckades vi till och med kliva upp! =P Efter att vi ätit frukost satte vi oss framför TV:n och började se på film. Då var klockan halv 8, sen blev vi sittandes där till strax efter 2 på natten. Vi hade Harry Potter-maraton och såg alla åtta filmerna i sträck med avbrott endast för att äta lunch/middag och byta till nästa film när den ena tog slut. Jag lyckades faktiskt hålla mig vaken igenom alla filmerna även om det fanns tillfällen när sömnen inte var långt borta =P Men då var det bara att stoppa i sig lite godis så blev man pigg igen...

   Det tog lång tid innan vi lyckades hitta en helg som passade för båda, men till sist så lyckades vi och det är jag vädigt glad över! Det vart en jättebra helg som jag gärna skulle göra om igen nån gång...



Kram

Ovido - Quiz & Flashcards