Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Eva - 20 augusti 2012 22:31

Idag har jag varit med som frivillig slav åt Rebecka när hon skulle flytta tillbaka ner till Stockholm igen. Det är inte så trevligt att stryka gardiner i ett soligt och jättevarmt rum kan jag tala om. Man blir så otroligt varm själv också! Då är det desto skönare att gå och bada efteråt. Just nu sitter jag på tåget hem... Vi åkte buss ner, men oj vad mycket bättre det är att åka tåg! Det är så mysigt, och samtidigt väldigt bekvämt =P

På onsdag börjar skolan igen och jag längtar faktiskt lite... Mest för att jag ska börja gymnasiet och få gå nån annanstans än i Bergsjö =P Men också för att jag börjar tröttna lite på sommaren och längtar tills det blir höst!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards