Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Eva - 2 november 2010 19:29

En sjukt fin sång, från en sjukt fin film!

Feels like home

 

Av Eva - 2 november 2010 18:47

Idag har jag varit hemma och börjat plocka fram lite kläder och packat, men är inte klar än. Jag har även varit hos Hanna idag   Vi tittade på kort från att vi var små, spelade kort och såg på film. Allt för min syster (My sisters keeper). Den är så fin, handlar om en tjej som är född skräddarsydd för att ge typ, benmärg och liknande till sin syster, som har svår leukemi. Men till sist tröttnar tjejen och stämmer sina föräldrar när de vill att hon ska ge en av sin njurar till systern. En riktigt fin film om hur det är att vara svårt sjuk, döden och mycket mer, kan verkligen rekommendera den!


Nu borde jag gå och packa klart, för jag ska vara borta nästan hela dan imorron, men jag orkar inte. Aja, har väl egentligen inget val!

Imorron blir'e Sundsvall och himlabadet med Linnea! 


Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards