Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Eva - 15 november 2010 21:37

Har varit med Matilda Hall idag. Hon föjde med mig hem efter spelningen. Mest satt vi på mitt rum och spelade nåt spel som inte var så kul för jag bara förlorade När Matilda hade åkt hem så gjorde jag om en skål som jag har fått av Hanna till en ljuslykta. Jag hällde en massa kulor i den och ställde i tre ljus. Så nu har jag 14 lujslyktor och 16 värmeljus i mitt rum! (Om ni undrar så är jag liksom galen i ljus och ljuslyktor.)


Sen så har jag tittat på ung och bortskämd och kommit fram till att...

1. De är verkligen bortskämda, fast några är ganska duktiga åtminstone ibland.

2. Det var rätt som måsta åka hem, (Jag gillade inte henne.)


Kram...

Av Eva - 15 november 2010 21:35

Är besviken!

På dig!

Är så trött på skolan!

På allt!

Allt är bara skit!

Ovido - Quiz & Flashcards