Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Eva - 22 augusti 2010 19:53

Imorron börjar skolan igen, det har jag lite svårt att fatta. Det ska så klart bli kul att träffa alla igen:) men ändå lite tråkigt att lovet är slut:(


Idag så har jag gjort mest ingenting, haltat runt lite på kryckor, men det är mest bara för att avlasta foten (lr tån egentligen) jag kan ju gå ganska bra utan oxå. Jo justja, jag och syster var hos Kim nu en stund oxå, Ester skulle låna ut sina körkortsböcker till Cing nu och jag skulle hjälpa Kim att anmäla sig till ungdomsalphan som ska va' på högliden, nu i höst.

I övrigt händer inte så mkt här hemma, i vattlång är det lika dött som alltid.


Kram. /Eva

Av Eva - 22 augusti 2010 11:05

Jag måste vara typ, världens klantigaste, för jag är så duktig att jag har lyckats klämma tån under ett stolsben, alldeles av mig själv:P Igår kunde jag knappt gå, så ont hade jag och ändå var jag i stan med mamma och Ester. Jag köpte en ny väska (den är grön!) och en skjorta:D

På em var jag med Linnea Olsson:D Vi bakade världens godaste kladdkaka  


   Kram /Eva


        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards