Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Eva - 25 augusti 2010 18:43

Idag så har man varit tredje dan i skolan. Vi hade jättemycket matte/NO, totalt ca 3 timmar. Det var ganska drygt. Sen har vi haft sv/SO med Therese (våran klassföreståndare) och jag har även gått min första långdag. fast det var inte så jobbigt för mellan kl 2 & 4 så satt vi i musiksalen och gjorde nån form av musiktävling tillsammans med Bosse och Therese. Jag har tillochmed kommit mig för att gå till skolsyster för att kolla min onda tå. Hon trodde den var infekterad så hon la på nån tuss med asolsprit på, det sved lite:( och så gav hon mig en burk med lite sånt där och sa åt mig at typ tvätta tån med, men om det inte blev bättre så måste jag åka ner till hälsocentralen i harmånger så att de får titta på den. Jag kke måste äta pencillin, blä!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards