Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg under januari 2011

Av Eva - 11 januari 2011 19:12

Usch, imorron börjar skolan igen! Kan vi inte hoppa över alla vardagar och bara ha helger och lov istället!? Hatar verkligen skolan! Åtminstone den i Bergsjö!


Idag har jag varit med Kim nu. Vi har vart hemma hos mig och gjort mest ingenting. Spelat lite kort och couronne, suttit vid datorn och pratat lite, det är vad vi har gjort idag!


I övrigt så har jag fått nya längdskidor och pjäxor och stavar och kommit fram till att det är nästan kul att åka längdskidor, fast mycket roligare med slalom förstås, längtar tillls jag får nya slalom skidor också eftersom de som jag har nu är 1 dm för kort och jättefula!


Kram

Av Eva - 8 januari 2011 19:28

Idag har jag kommit fram till....

- att det är jobbigt att trussa i djupsnö

- att Hanna Bertilsson är lat, Maja Holmström med för den delen

- att det är jobbigt att ha is fastfrusen på glasögonen

- att det är kul att skratta

- men att det är tråkigt att Rebecka har åkt tillbaka till stockholm igen!


Idag har jag varit med Hanna och Maja, vi var först på smyrna och åkte pulka men det gick inte så bra för snön räckte oss upp till låren och man sjönk ner lite för mycket! Sen när vi skulle gå tillbaka så fick jag bra Hanna och Maja på madrassen och i pulkan först hem till mig, sen så drog jag Hanna hem till henne. Sen när vi var där satt vi och spelade monopol i typ en timme, vilket inte var så jättekul för jag tycker att monopol är jättetråkigt, har jag alltid tyckt men det var väl bättre än att bara sitta hemma och slöa iallafall! Sen gick jag hem vid halv 5 när de skulle äta, hade fått ätit där om jag hade velat men de skulle äta lasagne och jag gillar inte det så mkt och mamma hade lagat köttfärslimpa som är supergott så jag bestämde mig för att äta hemma istället!


Kram! <3

Av Eva - 5 januari 2011 11:00

Har inte bloggat på länge, det här blir nog första inlägget för i år. Men jag har helt enkelt inte orkat skriva nåt. Aja, nu skriver jag iallafall. Fast jag vet inte vad jag ska skriva så det får räcka så här.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards