Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Eva - 1 oktober 2011 20:08

Äntligen oktober! Min favoritmånad! Kan nog delvis bero på att jag fyller år i oktober men jag gillar hösten också. Jag är ett höstbarn... Älskar alla färger, gult, rött och orange. Fast i år har det inte varit så mycket färger, mest gult och brunt, det är för att det inte har varit nån frost. Aja, jag gillar hösten ändå...


Tidigare bakde jag en kladdkaka till ljudet av Hoffmaestro, det är snart dags att ta ut den ur ugnen och Ester ska vispa grädde nu. Hon kom och frågade mig tidigare om jag kunde baka en kladdkaka för hon var jättesugen men orkade inte baka själv och jag tänkte, varför inte? Man måste ju vara lite snäll mot henne ibland också, speciellt eftersom det var en sån sak som jag också fick ut något av... Kladdkaka är ju gott liksom... ;) Just nu sitter jag och tittar på Fångarna på fortet och har det lite mysigt... Lördagskvällar liksom! <3

Ovido - Quiz & Flashcards