Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Eva - 16 oktober 2011 19:23

Som jag skrev igår så hade jag ett väldigt roligt dygn med tjejerna fredag-lördag.


Jag fick två magneter att sätta på min dörr av Maja;

Först den här...

  


Och sen höll hon på att skratta ihjäl sig när jag öppnade den här...

 


Det här fick jag av Elin:

 


Och här är blandat från alla:

 


Senare på kvällen gjorde de flätor på mig:

 

Det var väldigt drygt att ta ut dem och håret blev väldigt fluffigt sen!


Här är Maja när vi var ute på lördagen:

 




Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt, skrivit lite på min tidningsartikel på engelska och sett på film. Jag tittade på Harry Potter - the philosopher's stone igår tillsammans med tjejerna och då insåg jag att jag fortfarande älskar de böckerna/filmerna (man kan inte tröttna på dem) så idag tittade jag på tvåan och trean och hade jag haft fler av de filmerna så kanske jag skulle fortsätta imorron, men det har vi inte så jag får väl försöka göra nåt vettigt istället. Lärarna har studiedag så vi är lediga imorron. Får väl se vad jag hittar på...


Snart ska jag gå ner och titta på Moraeus med mera på tv och fika lite.

Ha en bra kväll!

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards