Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Eva - 18 april 2011 17:17

Efter att jag skrivit inlägget nyss så kikade jag runt på lite andra bloggar och hittade den här; Toves Tankar. Jag klagade på vad jag fick spela för låtar på fiolen, men man borde nog hålla tyst. Det finns ju de som har det mycket jobbigare och svårare problem än mig. Jag fattar inte hur hon orkar, jag har ju inga barn själv men om t.ex Kim nu skulle dö då vet jag inte om jag skulle orka kliva upp på morronen.

   Så man borde ju hålla tyst, men det kan vara väldigt svårt. För även om det är ett så litet problem som vilken låt man får spela så vill man gärna klaga. Men ändå...

Av Eva - 18 april 2011 16:45

Idag blev jag faktiskt glad när jag spelade fiol. Eller åtminstone lättad. Jag behöver inte spela nån konstig låt som nå menuetter, eller allra bäst, jag behöver inte spela barbie girl på vårkonserten. Jag ska spela lite normalare låtar istället.


Iövrigt händer inte sån mycket. Idag ska man väl bara vara hemma och imorron ska kanske Kim följa med mig hem.

Ovido - Quiz & Flashcards