Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Eva - 10 september 2011 11:02

Hade en jättekul kväll med Isabelle på markna'n i Hudik igår. Vi slösade 60 kr på nåt så onödigt, men ändå väldigt kul, som heliumballonger. Men har man inget liv så får man hitta på nåt annat istället, t.ex andas in helium och gå runt och flumma liksom. Sen så åkte vi lite karuseller, fast de har inte så mycket roliga karuseller där... Vi åkte iallafall Extreme Fly, Breakdance, Virvelvinden, Batman och Extreme Fly igen. För den som inte var där säger kanske inte det så mycket men... En liten stund innan vi skulle åka hem var det nån idiot som gick med nån tuta som lät skithögt. Så gick han alldeles bakom mig och Bella så tutade han med den där och jag ryckte till jättemycket, och fick lust att slå nånting i skallen på den där idioten som gjorde det, för det var en hund bredvid som blev jätterädd och det var jättesynd om den... :(


Just nu är Hasse och Gunilla (morfars kusin och hans fru) här. Sen så ska de äta här och sen åker vi in till markna'n igen och då tar jag Kim nu med mig. Vi ska gå runt och titta bland stånden lite och se om vi hittar nåt att köpa... Jag tycker det är mysigt när det är massa knallare sådär, att gå och titta med massa folk runtomkring en. Fast det kan så klart vara jobbigt också, och alla stånden är inte roliga som nä de säljer städgrejer t.ex då är det inte så kul att titta just där. Och vissa av försäljarna är jätteläskiga...


Imorron så ska vi till Högliden för då är det Ungdomsalpha-start med taco-kväll. Det ska bli jättekul att få träffa alla igen och jag ser fram emot fredagskvällarna när vi ska vara där, för jag älskar det...


Ha det gött!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards