Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Eva - 3 mars 2012 16:06

Jag vaknade vid halv 7 imorse, en timme senare klev jag upp för jag var så hungrig. Vid 20 över 8 så gick jag och Ester ut och åkte maddrass/snowracer på skaren. Det var så härligt, jag älskar känslan av att gå ut på morronen och att kunna gå ovanpå snön utan att sjunka ner! Jag tror inte det var så många av mina kompisar som började lovet på det viset =P Efteråt så gick vi in och åt frukost, sen for jag, mamma och Ester till stan. Mest för att jag och Ester behövde handskar, men det blev fika på Wayne's Coffe, ett varsitt linne till mig och Ester och ett par piratjeans åt mig också. 


Just nu tar jag det lite lungt och myser i min nya skoljtröja. Lite senare ikväll ska jag, Ester och Hanna till Norrbo och träffa lite folk som vi åker till Vemdalen med på torsdag. 


Kram



 


   

Ovido - Quiz & Flashcards