Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Eva - 21 mars 2012 20:46

Vaknade imorse med en inte alltför trevlig träningsvärk i högra vaden efter att vi dansade bugg igår. På förmiddagen med alla nior och på eftermiddagen med andra som hade valt att dansa bugg. Det var jättekul, åtminstone på eftermiddagen. Fast det var jättevarmt! Och så blev man lite yr av allt snurrande. Och idag har jag åkt slalom i Hassela så det gjorde inte träningsvärken bättre. Men jag och Linnea hade roligt i alla fall. Fast det krånglade lite i början för mitt liftkort funkade inte... 


Imorron fortsätter hälsoveckan på skolan och då ska det spelas volleyboll. Det ska bli kul, jag gillar att spela volleyboll även fast jag inte är så där jättebra på det! Och på fredag blir det lite mer bugg med alla åttor och nior...


Kram




 

Ovido - Quiz & Flashcards