Evas - En liten del av mitt liv...

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Idag har mitt humör åkt berg och dal-bana (Och Christian Hedlund borde inte sluta!)

Av Eva - 20 september 2011 21:53

Diag har mitt humör varit väldigt blandat, en minut har jag varit jätteglad, nästa jättetrött och lite smått sur. Men det har varit en rätt så bra dag ändå... Vi så på fotboll mellan 10.00 och 11.00 Jag satt på min regnjacka på gräset, eller det var inte bara jag som satt på den, vi var 10 st, jag blev blöt igenom och på benen som jag hade mot gräset eftersom jag hade Kim nu, Amanda och Maja i knät. Så halva dan idag har jag gått med blöta jeans, inte särskilt skönt. Och jackan luktde jätteäckligt, en blandning av jord, mask och fisk, sen så hängde ju den i skåpet så det luktar ikadant där. Fast nu har jackan åkt i tvätten iallafall.

   En då lig sak med den här kvällen är att Christian Hedlund (för alla er som inte lyssnar på rix fm på kvällarna, han har (haft) ett eget program där) sänder sin sista kväll på rix fm, han ska sluta. Det är lite tragiskt för jag gillar att lyssna på honom, han är så rolig. Man blir glad av det. Alldeles nyss slutade sista 'Kvällar med Christian Hedlund'. I fortsättningen är det nån Basse som ska ha det, han är sökert duktig han med men ändå... 


Imorron är det skolfoto. Eftersom jag går i nian snu så ska vi klä ut oss, vi sk vara bönder/farmville.


Kram

 
 
Hedlund

Hedlund

23 september 2011 00:52

Roligt att du gillat det jag gjort på radio! Vi hörs nog i framtiden :)

Kram

Christian, RIX FM

http://www.radiogamer.se

Eva

25 september 2011 18:18

Ja, du har varit jätteduktig! Hoppas verkligen det! =)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 2 oktober 2012 08:29

Det här med att hålla igång bloggen gick ju jättebra! Eller inte... Men jag har har inte tid. Allt går så fort, det känns som att första da'n på gymnasiet var igår, men jag har redan gått 6 veckor, det är helt sjukt! Jag trivs jättebra i NA12 i alla ...

Av Eva - 23 augusti 2012 21:18

Idag har jag gått min andra dag på gymnasiet i klass NA12 (Naturvetenskapliga programmet) och det vae treorna som hade hand om oss idag. De började med att klä ut oss i labbrockar och skrev våra namn i pannan på oss. Sen blev vi indelade i grupper. D...

Av Eva - 20 augusti 2012 22:31

Idag har jag varit med som frivillig slav åt Rebecka när hon skulle flytta tillbaka ner till Stockholm igen. Det är inte så trevligt att stryka gardiner i ett soligt och jättevarmt rum kan jag tala om. Man blir så otroligt varm själv också! Då är det...

Av Eva - 12 augusti 2012 18:05

Efter min fyra månader långa bloggpaus är jag nu tillbaka och ska försöka återuppta mitt bloggande igen. Vi får väl se hur mycket det blir... Men nu ska jag fika, så ha det gött!   Kram! ...

Av Eva - 25 april 2012 21:24


Insåg att jag inte har skrivit på länge, så det är väl dax nu... =P  Jag har bara varit så glad och energifull i typ en vecka. Jag vet inte varför, men från och till så har jag knappt kunnat sitta still. På fredag ska vi skriva uppsats på engelska. N...

Ovido - Quiz & Flashcards