Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Eva - 19 maj 2011 21:33

Vad ska man skriva? Fantasin är slut. Humöret är i botten. Inte direkt sur, arg eller ledsen. Bara... ensam. Det är jobbigt. Att inte få vara en i gänget. Att alltid sitta utanför och titta på. Att alltid vara ensam. Även när man är mitt ibland andra folk. Man känner sig så... utsatt. nästan värdelös. som att det inte finns nån som bryr sig om en. Jag vet att jag har ju mina vänner. Mina underbara, fina, älskade vänner. Men ibland räcker inte de till. De kan inte alltid vara där. Ibland måste man klara sig på egen hand. Skaffa några nya vänner. Annars blir man som jag. Ensam. När man inte vågar prata med de andra, för att man avskyr sin egen röst. När det inte är någon som pratar med en. Det är nåt av det värsta som finns. Det är inte något som någon förtjänar. Orkar inte mer, lägger av snart. Humöret är i botten. Självförtroendet i botten. Måste ladda om. Måste orka. Måste försöka. Måste klara det.

Ovido - Quiz & Flashcards