Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Eva - 24 maj 2011 19:13

Har varit med Kim nu på stan idag och köpt examensklänning. Jag tror halva skolan åkte till Huddik idag. Nä, kanske inte halva. Men många iallafall. Igår var det blodomloppet och jag, Kim nu, Maja, Elin och Hanna gick tillsammans. Det är roligt, och mysigt att sitta i gräset och fika efteråt:) Fast det blev lite kallt på slutet så vi kurade ihop oss under en filt, eller vi försökte iallafall. Gick sådär, blev lite trångt!

  Imorron är det  onsdag (för den som inte visste det), vi får väl se vad som händer. Vi skulle nog åka till Backens och kolla på musikalen där.


Måste bara berätta att jag är världens klantigaste, lyckades riva mig själv i pannan med en plastgaffel så det svider jättemycket där nu!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards