Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Eva - 3 juni 2011 19:45

Idag har jag, Rebecka, mamma och Ester varit i Hudik och handlat lite. Jag köpte (eller fick, det var mamma som betalade) en trekvartsärmad randig tröja, ett linne, en bikini och en klänning. Riktigt nöjd med det, brukar inte handla så mycket men idag så blev det en hel del (det är lättare när man inte behöver betala själv - fast ändå inte). Jag är liksom allmänt på väldigt bra humör idag, varit glad hela da'n liksom. Inte ens Ester har lyckats få mig på dåligt humör, och det säger en hel del!

Jag har lust att göra nåt helgalet, men då vill jag ha någon med mig, som Kim t.ex Det är lätt att vara galen med henne, just eftersom jag helt kan vara mig själv med henne - det är det inte många jag kan vara det med - och eftersom vi är så lika. Men eftersom hon inte är här så går jag ner och tittar på 'Så ska det låta istället'


Glada kramar! =D

Ovido - Quiz & Flashcards