Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Eva - 14 juni 2011 15:51

Ett ord: SOMMARLOV! Så underbart! Har visserligen ingen riktig sommarfeeling, men ändå! Cyklade hem från bussen idag. Iförd klänning, tights och regnjacka stod jag där på cykeln hem genom regnet. Mina ben och fötter var som isklumpar när jag väl kom hem. Så då bytte jag om till mjukisbyxor och tjocktröja och hällde i mig en kopp varm oboy så jag tinade upp ordentligt. Nu sitter jag inne på mitt rum med Rebeckas dator och har tråkigt. Skulle liksom vilja göra nåt, när det nu är första dagen på sommarlovet liksom. Funderar på att gå på Ilsbos avslutning, helst skulle jag vilja göra nåt tillsammans med andra folk men. Det är roligt att titta på Ilsboeleverna också. Det väcker minnen om en bättre tid. Och så vill jag se när Maja sjunger - tror hon skulle sjunga ialllafall - och Muang skulle också sjunga. Så jag ska dit och titta på dem och de andra :) Imorron ska jag ta med mig Kim till Söderhamn på School's out, det ska bli kul =) Fast jag kommer nog vara ganska trött när jag kommer hem, är hemma typ kl 2 och jag är liksom ingen natt människa direkt men det får väl gå ändå.


Nu får ni ha ett bääst sommarlov!

Kram! =)

Ovido - Quiz & Flashcards