Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Eva - 10 juni 2011 21:45

Idag har jag varit i Huddik och tittat på alla studenter, sen var vi på studentfest hemma hos Evelina. Hon fick en rosa steckpanna med prickar på och en bricka med ett fia-spel på. Det har varit en trevlig dag med mycket god mat/fika, men jag längtar själv också. Både tills jag själv tar studenten om 4 år, men mest tills på tisdag när vi också äntligen får sommarlov.


Igår var alla åttor från Bergsjö och hälsade på åttorna på Backens, då var vi på ett ställe där det var jättemycket småflugor. Så nu har jag ca 15 bett från de där dumma flugorna, som kliar och vissa gör lite ont! Några har blivit jättestora och kliar extremt mycket. + att jag har massa myggbett som också kliar! Inte kul, säger jag bara!


Vill säga stort Grattis till alla som har tagit studenten!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards