Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Eva - 27 februari 2012 10:24

Jag har haft en grym helg! I torsdags kom Rebecka hem och hon var hemma hela helgen. I fredags var det ungdomsalpha/genesis och efter det blev det lite pulkåkning. När vi kom in igen så sjöng vi lite och hade lite sånglekar. I lördags så var vi i Hassela och åkte slalom. Det var lite isigt och väldigt blåsigt men det var kul ändå. Fast på slutet hade jag inte så mycket känslel kvar i mina tår. I går så var pappa och Ester ute i skogen och fällde träd så då gick jag, Rebecka och mamma dit med fika så satt vi ute och fikade. På kvällen åkte vi till Högliden på konsert med Frank Åhdal. Det var jättebra, han är grym! Just nu sitter jag på skolan hos Maud och har rast.


Kram



 

Ovido - Quiz & Flashcards