Evas - En liten del av mitt liv...

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Älskade vinter! <3

Av Eva - 5 februari 2012 17:40

Igår och idag har varit såna dagar som påminner mig om varför jag älskar vintern. Soligt och riktigt kallt! Underbart jag älskar det! Jag var ute två gånger igår och två gånger idag. Jag har knäppt en hel del kort bara för att det har varit så vackert ute... Och inatt var det -32,8 grader som kallast, det tycker jag är jättehärligt! Igår var jag och Ester med på Högliden och sjöng tillsammans med Clara Einarsson, Charlotte Liw och Agnes Boström. Sedan var det en kille som heter Tommy Dahlman. Han var jätteduktig och det var intressant att få lyssna till honom. Han skulle vara på Mötesplats Högliden ikväll också, mamma och Ester är där för Ester skulle hålla i söndagsskolan med Ylva men jag orkade inte följa med. Så jag sitter här och skriver och lyssnar på musik istället... =)


Kram


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 2 oktober 2012 08:29

Det här med att hålla igång bloggen gick ju jättebra! Eller inte... Men jag har har inte tid. Allt går så fort, det känns som att första da'n på gymnasiet var igår, men jag har redan gått 6 veckor, det är helt sjukt! Jag trivs jättebra i NA12 i alla ...

Av Eva - 23 augusti 2012 21:18

Idag har jag gått min andra dag på gymnasiet i klass NA12 (Naturvetenskapliga programmet) och det vae treorna som hade hand om oss idag. De började med att klä ut oss i labbrockar och skrev våra namn i pannan på oss. Sen blev vi indelade i grupper. D...

Av Eva - 20 augusti 2012 22:31

Idag har jag varit med som frivillig slav åt Rebecka när hon skulle flytta tillbaka ner till Stockholm igen. Det är inte så trevligt att stryka gardiner i ett soligt och jättevarmt rum kan jag tala om. Man blir så otroligt varm själv också! Då är det...

Av Eva - 12 augusti 2012 18:05

Efter min fyra månader långa bloggpaus är jag nu tillbaka och ska försöka återuppta mitt bloggande igen. Vi får väl se hur mycket det blir... Men nu ska jag fika, så ha det gött!   Kram! ...

Av Eva - 25 april 2012 21:24


Insåg att jag inte har skrivit på länge, så det är väl dax nu... =P  Jag har bara varit så glad och energifull i typ en vecka. Jag vet inte varför, men från och till så har jag knappt kunnat sitta still. På fredag ska vi skriva uppsats på engelska. N...

Ovido - Quiz & Flashcards