Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Eva - 1 oktober 2010 18:30

Äntligen är det fredag och helg, jag tycker det har kännts som att det borde varit helg ända sen i onsdags. Och nu äntligen är det det på riktigt! Så skönt bara! I helgen ska jag nog bara ta det lungt och inte göra så mycket, fast jag vill göra nåt, speciellt ikväll, jag har ingen lust att bara sitta hemma och göra ingenting. Jag har lust för fredagsmyyyys! Fast jag och syrran kanske tar moppen till macken och köper lite godis och poppar lite popcorn och spenderar kvällen framför idol! Fast egentligen skulle jag nog villla ha en kompis att skratta och flumma med ikväll, för jag är liksom på sånt humör. Känner att jag nog skulle ha jättelätt att bli flum om jag bara hade nån att skratta och flumma med! Aja, tyvärr så har jag ingen sån här idag så det får väl duga med systern min


Kram<3

Av Eva - 1 oktober 2010 18:24

Ny månad

Nya dagar

Nya tag

 

Som sagt, eller kanske skrivet var, ny månad, den bästa till på köpet! Oktober, det är en fin månad det, speciellt den tolfte oktober är väldigt fin! (Kan ha något att göra med att jag fyller år, hmm, jag vet inte riktigt?!) Jag känner mig lite fantasilös just nu, har inte en aning om vad jag ska skriva, så det här blev ett ganska kort inlägg


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards