Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Eva - 5 oktober 2010 19:17

...tills jag fyller år alltså, då kan Elin äntligen inte reta mig för att jag är bara tolv längre. Och just idag vill jag säga ett stort grattis till Miriam Skarin (http://skarinmiriam.bloggplatsen.se).


Idag orienterade vi på idrotten och fast vi fick en jätteenkel bana som vi skulle gå för vi hade så lite tid på oss, så gick det inte så bra för mig och Elin, För när vi kom till första kontrollen hittade vi inte den förräns efter ett bra tag och sen när vi hade hittat den andra kontrollen och bestämt hur vi skulle gå till den tredje så tappade vi karatan för det blåste så mycket, så den blåste in i en hage - som tur var var det inga djur i hagen - så jag fick springa iväg och hämta den. Och när vi väl fått tag i kartan och kommit framdit vi trodde den tredje kontrollen var, så hittade vi inte den heller, för det visade sig att vi var vid fel vägskäl och letade, men till sist så hittade vi den med. Men då var det bara knappt 5 minuter kvar tills vi skulle vara tillbaka och vi hade en kontroll kvar att hitta, men som tur var så hittade vi den typ på en gång så vi hann tillbaka.

  Och sen när alla hade kommit tillbaka skulle vi göra nåt som hette typ, nutidsorientering eller nåt sånt, det gick nog inte så jättebra men det var iallafall lungt och skönt.


När det var klart hade vi HK som vanligt, och efter lunchen hade jag typ en halvtimmes bild, för då  skulle jag och nån till gå och prata med några från skolinspektionen, så där satt vi och pratade tills typ 10 i 2 och efter det hade jag typ 20 minuters spanska


Det var allt från mig idag, ha de BÄST!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards