Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Eva - 2 oktober 2010 17:40

Idag har jag varit på stan med den absolut bästa linnea som finns; Linnea Olsson!  Jag kom in till stan med bussen vid typ 10 i 11 och mötte sedan linnea ca 10 minuter senare. Sen gled vi väl mest bara runt och tittade lite grann ett tag, Linnea köpte nånting på kicks medans jag inte köpte nåt - som vanligt - sedan gick vi bort till jambo och fikade. Där satt vi ganska länge och gjorde ingenting. När vi sen var klara så gick vi upp till biblioteket, jag lånade en bok som heter oktober och linnea lånade 2 mangaböcker. Sen drev vi runt lite på stan bara fram tills kl 2 då Linnea skulle åka hem, så efter det gick jag ensam i drygt en timme eftersom min buss inte gick förräns 15.15 Den tiden fördrev jag med att gå runt och titta lite, jag la undan en jeansskjorta på hollywood som mamma skulle betala på tisdag,så nu vet jag inte alls att jag ska få en jeansskjorta när jag fyller år :P På bussen hem träffade jag Matilda Hall, så jag satt brevid henne och tittdae på när hon ritade bilar, grisar och hjärtan på sin mobil.


Och nu har min fantasi tagit slut och jagg vet inte vad jag ska skriva mer, så det var nog allt för idag.

Jo, justja. Sen vid typ 7 ska jag till Elin och ha tjej kväll med henne, Maja och Kim<333


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards