Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Eva - 3 oktober 2010 18:43

Borde väl kanske försöka skriva nånting, men jag vet inte vad, fast om nån är intresserad  kan jag väl skriva om vad jag gjort idag;


Idag har jag varit på Smyrna på möte. Det var Jacob Ceder som höll i mötet + att hans fru Maria sjöng lite. Sen hade de med sig sin son, Emanuel. Han var jättegullig, ett riktigt litet charmtroll verkligen!  Det var ganska intressant att lyssna på Jacob, fast jag hörde inte alltihop för jag, Kim nu, Hanna, Muang sen och Mang pi gick ut med Helina för hon började skrika så jag missade slutet


I övrigt har jag inte gjort något speciellt idag, mest bara varit hemma och legat i soffan och kollat på repriserna av idol och nu så har jag väldigt tråkigt


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards