Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Eva - 14 oktober 2010 19:16

I tisdags var det bara bäst! Dan började med fika på säng + att jag fick tre små ryamattor till mitt rum, det har jag velat ha länge! Sen åt jag frukost, fick lite fler presenter (en t-shirt, ett par jeansleggins, ett linne och en jeasnskjorta) och sen duschade jag. I skolan hade jag på mig nya leggins plus ny jeansskjorta. Efter skolan skulle Elin, Isabelle, Hanna, Kim nu och Maja komma hem till mig, men ett tag under dan var jag lite tveksam om det verkligen skulle vara så bra, för hela dan hade jag haft ont i magen och huvudet och mått lite illa och på HKn höll jag på att frysa ihjäl fast det inte ens var kallt där inne. Och det blev bara värre ju mer av dan som gick.På näst sista lektionen (på bilden) mådde jag så illa att jag trodde jag skulle spy bara jag öppnade munnen, så då gick jag och Elin till skolsköterskan och då fick jag en Ibuprofen (typ som ipren), och istället för att gå på spanskan fick jag sitta i vilrummet och läsa istället. Efter det mådde jag mycket bättre. Så det blev att de följde med mig hem ändå, och det var ju bra! för vi hade väldigt kul den eftermiddan/kvällen. Och på fredag är det dags igen, då kommer de hit allihop och ska sova över i mitt rum för första gången (fast Kim nu och Elin har sovit där innan det blev klart).


Nu måste jag gå och göra lite spanska och engelska, för vecka 42 & 43 har vi totalt 6 st prov i olika ämnen. Ha det bara bäst så länge!

 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards