Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Eva - 9 augusti 2011 14:05

I helgen var vi på släktträff i Mora för mamma och hennes tvillingbror Ola fyller 50 år på lördag. Alla var där förutom en pojkvän till en av mina kusiner. Det var en väldigt trevlig helg, även om den fick ett lite snöpligt slut.  Jag fick för första gången träffa mitt sju månader gamla kusinbarn Wilma, och hennes syskon var det två år sen jag träffade så de kom nog inte ihåg mig sen innan men... Vi blev bra kompisar iallafall. Det var väldigt roligt att få träffa alla igen, det var längesedan sist. Och det dröjer nog ett tag tills nästa gång.



Har inte skrivit tidigare för först hade jag inget att skriva om, sen hade jag inte tid att skriva. Men under den här månaden som har gått sen jag skrev sist har jag bl.a varit på Allsång på Skansen, gått vilse på Skansen, varit med kompisar, varit på KUNG och mycket annat!


Ha de gött!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards