Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Eva - 20 augusti 2011 19:23

Igår var vi på Boda Borg med tjejer och teknik. Jag hade inte varit där förr, men det var kul. Jag gillar att krypa och klättra, och så fick man tänka lite också. Vårat lag klarade 10 quest's. Det var ett lag till som hade klarat så många, men eftersom vi hade klarat fler svarta banor än dem så vann vi varsin biobiljett. Sen vann jag en mössa också. Men den vann jag på frågesporten om företagen som vi hade på vägen dit. Det var en väldigt rolig dag i slutet av en rolig vecka!


Imorse vaknade jag med en väldig träningsvärk i benen så jag går lite stelt nu. Idag var jag och mamma i stan för jag skulle köpa jeans. Jag (eller egentligen mamma) köpte två par jeans och en tröja. Sen har jag och Kim nu varit på bio ikväll. Vi såg sista Harry Potter-filmen.


Om en stund blir det "Gäster med gester" och lite fika.


Kram

Av Eva - 20 augusti 2011 19:18

 


Motorn jag byggde i måndags...


 




   

Solen/månen vi byggde på KomTek...





 


Ljuset som jag gjordepå Delsbo Candle...  

Ovido - Quiz & Flashcards