Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Eva - 12 augusti 2011 22:00

Idag har jag, pappa, Rebecka och Ester varit väldigt mycket på Smyrna och fixat med bord och dukning. Jag och Ester har vikt 25 st servettrosor, Ester vek 12 st och jag 13 st. Vi höll på i 1½ - 2 timmar. Sen så har jag vikt 66(!) st servetter till dukningen. Det tog nog också en timme. Men jag blev klar till sist och det blev fint.


Nu sitter jag här med musik i öronen igen och bloggar. Blir väldigt glad av musik har jag märkt, just nu hör jag en akustisk version av Grenade med Bruno Mars, den låten bara älskar jag!


Imorron smäller det, då är "den stora festen", fast så mycket blir det kanske inte, men det blir en del folk iallafall. Fast innan dess är det ändå en hel del som ska göras. Morronda'n börjar väl med att vi ska gratta mamma på sängen. Sen blir det till att hålla igång hela da'n så man ska väl inte sitta här för länge!


Ha're gött!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards