Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Eva - 11 augusti 2011 22:09

Just nu sitter jag med Bruno Mars i öronen och tar det lite lungt. Känner mig lite lättad över att det äntligen har ordnat sig med Tjejer och teknik. Det är en teknik-kurs för tjejer som ska börja nian för att få dem intresserade av teknik och ev. läsa något sådant program på gymnasiet. Jag har varit lite orolig, för jag har inte fått någon information om hur/var/när vi skulle träffas tidigare, men idag ringde mamma till SYV som gav henne ett telefonnummer till nån Victor som sedan ringde mig och bad om min mailadress. Och nu har jag fått ett mail med lite information, och det känns skönt! Eftersom jag har hoppat över nästan hela åttan och anmälde mig i efterhand så hade min anmälan "kommit bort", de hade inte fått den eller nåt sånt, därför hade jag inte fått någon information.


Förutom det har jag, Rebecka och Ester varit i stan och köpt presenter till mamma. Sen så åkte vi till ICA Maxi (mamma var där under tiden) och var med och handlade. Det blev väldigt mycket, mest taco-saker, och vi har köpt väääääldigt många liter läsk! På kvällen har jag bakat mer kokoskakor och en tårtbotten.


Ha're bäst!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards