Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Eva - 30 augusti 2011 19:33

Jag var i Hudik idag efter skolan, först fikade jag - på Jambo - med Elin, Hanna, Maja och Kim nu. Sen gick jag på Åhlens och köpte två skivor. Sen mötte jag de andra 4 igen och gick runt lite med dem till vi åkte hem.

    Skivorna jag köpte var Ulrik Munther och Bruno Mars - doo-wops & hooligans. Ulrik-skivan har jag velat haft länge, så äntligen har jag köpt den! Och bruno-skivan skulle vi ha köpt till Ester när hon fyllde år men vi hittade den inte då så hon blev väldigt glad när jag kom hem med den idag. Så nu har jag fyllt på skivförrådet med två skivor som jag velat haft länge, det känns rätt så bra faktiskt! Så nu är man en glad tjej som - just nu - lyssnar på Buno Mars!

    Och så fick jag ett jättefint armband av Elin, det var grönt! För ig säger det ganska mycket. Så tack Elin!


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards