Evas - En liten del av mitt liv...

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Eva - 14 augusti 2011 18:57

Gårdagen vart riktigt lyckad. Dagen började vid kvart över åtta (eller jag vaknade egentligen tidigare, men klev upp då) och vi grattade mamma med lite presenter och lite fika på säng. Sen blev det till att förbereda inför festen på kvällen. Den blev riktigt lyckad, det var 4 st som inte kom, men 5 st andra kom istället så vi var nog 67 pers. Maten och tårtorna räckte och allt folk verkade ha trevligt. Själv jobbade jag med att plocka fram/undan lite och så lekte jag med alla ungar. Det är liiite svårt att hålla rätt på nästan 10 ungar på samma gång. Särskilt när vi lekte kurragömma.


Idag har jag bara varit hemma och tagit det lite lungt. Hjälpte till att skjutsa tillbaka bord och stolar till Vattlångs-gården. Just nu sitter jag med Veronica Maggio i öronen och försöker hämta igen all kraft som jag har tappat bort för att orka med Tjejer och teknik imorron.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards